Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages
GrindShop.be > FAQ

Veelgestelde vragen

  • Wanneer ik iets in het winkelmandje plaats ben ik dan verplicht om te kopen?                                                                                                                                                                         Nee, je aankoop is pas definitief op het moment van de effectieve betaling met je bankkaart, overschrijving ,bij schriftelijke of mondelinge bestelling,… .                                           Je kan vooraleer je de betaling op grindshop.be doet, steeds je winkelmandje terug leeg maken.
  • Hoe kan ik de prijs voor transport weten?                                                                                                                                                                                                                                                  Dit kan je makkelijk weten door je product en hoeveelheid in te geven in het winkelmandje,
    daarna klik je op je winkelmand bekijken en hier kan je kiezen voor de snelle berekening verzendingskost en je land en postcode ingeven.                                                                    
    Je kan hierna ook steeds je winkelmandje aanpassen of leegmaken.
    Hierna klik je eventueel op doorgaan naar afrekenen.  
    Tip: je kan het eens proberen met big bag en met los gestort naargelang de gevraagde hoeveelheid en of adres kan het één voordeliger zijn dan het andere.                                Over het algemeen zijn big bags voordeliger voor kleinere hoeveelheden en losgestort voordeliger voor grotere hoeveelheden.
  • Kan ik een bestelling terug sturen?

Ja, de geleverde goederen kunnen teruggestuurd worden er worden echter wel extra kosten aangerekend voor administratie en transport en voor eventuele beschadigingen of gemaakte extra voorraadkosten. Naargelang de grootte van de bestelling kan er eventueel wel een commerciële tegemoetkoming van ons uit komen. Dit zal door ons geval per geval beoordeeld worden.

  • Naar welke landen verstuur je bestellingen?

Wij Leveren in België, Nederland en Luxemburg. Overige landen dienen op individueel verzoek aangevraagd worden.

  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Dit vindt u hier https://www.grindshop.be/levering/ terug.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Er wordt enkel ter plaatse geleverd. In uitzonderlijke omstandigheden kan u het nummer op de site contacteren.

  • Waarom kan ik sommige producten niet samen transporteren  / bestellen? 

Deze worden anders bezorgd naargelang de afmetingen of de interne regelingen per koerier. (Vrachtwagen / bestelwagen/…)

  • Hoe vind ik de juiste maat?

Doorheen de site staan de verschillende maten aangegeven naargelang de korrelgrootte.

De opgegeven afmetingen zijn de maten in mm van de zeef waartussen het product gezeefd word.

vb 6/20 grosso modo kunt U aannemen dat het merendeel van het produkt tussen de 6mm en 20mm groot gaat zijn.

Dit kan iets schelen naargelang de vorm van het product.

  • Zijn er kleurveranderingen mogelijk bij de diverse grindsoorten? 

Bij normaal gebruik zijn er geen kleurwijzigingen en behoud het zijn natuurlijke kleur. Indien het echter in contact komt met mos en – of grassoorten kunnen er wijzigingen ontstaan. Dit kan je tegengaan met behandelingen van uw grindpad. Dit is ook een echt natuurproduct, waardoor er kleine wijzigingen kunnen zijn ten opzichte van de gepresenteerde foto’s, het is aldus echt – part of nature – de ene natuurplaat heeft meer nerven of de andere en dit kan ook een reflectie hebben op het kleur.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, Van zodra u uw bestelling confirmeert krijgt u een bevestiging.

  • Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Wij voorzien betalingen via  Bancontact, KBC/CBC Payment Button,

Belfius Direct Net, ING Home’Pay, iDEAL, Bankoverschrijving en SOFORT Banking

 

  • Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Wij werken dagelijks onze voorraden bij. Bij eventuele dringende vragen en grotere hoeveelheden kan u alsook telefonisch of per email contact opnemen.

  • Kan ik een waardebon voor een vriend(in) kopen?

Indien u een waardebon wenst aan te kopen dient u contact op te nemen op het bovenstaand nummer. U zal een overschrijving dienen uit te voeren. Van zodra het bedrag verkregen krijgt u een bevestiging met waardebon.

  • Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wij zijn een online shop. In specifieke individuele gevallen kan u echter het telefoonnummer opbellen om een afspraak te maken om ons bedrijf te bezoeken.

Persoonlijk advies?

Wilt u advies of heeft u een vraag over onze producten?

0477/52 00 19 info@grindshop.be
facebook image is here